p+e
neptun
Zaujimalo by ma ci je prilis nebezpecna kombinacia jednej tablety E (batman) a polka lajny pika? Na party som si doteraz daval vzdy len jednu tabletu max 1,5, lenze ecka mi uz akosi prestavaju "slapat", tak som to na poslednej party trosku rozbehol pernikom, aj ked viem ze piko je pekna sracka, ale co uz. Dalej by ma zaujimalo co je najlepsie spravit so svojim telom po smazbe na party (co mam jest, pit, nejake vitaminy?). KOnkretne k tomu jedlu by ma este zaujimalo, ze ci aj ked mam totalne scvrknuty zaludok a som na dojazdoch ci sa mam premahat a nieco jest. Naposledy som spravil to ze som vypil na party asi 3-4 litre mineralky, doma na dojazdoch som cely den popijal multivitaminovy dzus, zjedol som chlebiky s rajcinou a paprikou a este som si dal vitaminove tablety od "A po Z", potom "tablety ktoré chránia Vaše srdce". Co by ste mi asi tak poradili, okrem toho ze nemam brat drogy?

Odpověděl: Jakub Minařík
Vyjma otázky, zda to za to stojí a jestli by nebylo moudré spíš nepařit, mám dojem, že co můžete, celkem děláte: - dostetek tekutin, optimálně ve formě minerální vody - vitaminy optimálně ve formě těch nešumivých - můžete doplnit Mg - snižuje nervosvalovou dráždivost - vitamin B6 a B1 samostatně v tabletách - mohlo by to pomoci mozku vzpanatovat se - přiměřeně jíst, když to nejde, tak třeba jen trochu. Ty ovocné šťávy bych na vašem místě vynechal, mohou dráždit žaludek, možná pak bude snazší jíst. Ohledně kombinace pervitinu a ext - mám dojem, že hlavně pervitin zcela vyruší efekt ext, protože je mnnohem razantnější. Pak samozřejmě - kombinace jsou vždy rizikové (u ext zvlášť - sama o sobě smrtelná není ani ve velké dosi, ale v kombinaci - stačí málo a dostanete se do stavu za kterého vás nikdo nevyseká) a navíc - to co si koupíte nemusí být EXT, ale něco jiného. Pak to může být i hodně riskantní kombinace. Tak snad raději opatrně. Osobně spíš považuju za rozumné - když toi už musí býte - tak jen jednu látku, nekombinovat, u té ext dosi pokud možno nezvyšovat. Opět - pokud to bude něco jiného (třeba PMA) ě tbl. už mohou být dávka smrtelná.