Ex přítel
Jana
Dobrý den,mám problém s bývalým přítelem,že když je pod vlivem pervitinu tak mi tvrdí že mě miluje a chce být se mnou a chce se mnou spát ale na dojezdu a střízlivý se chová hrozně,vulgárně uráží,ponižuje,fyzicky napadá atd. Říká že by si nikdo o mě neopřel ani kolo a horší věci atd..Jsem z toho smutná a štve mě to..už mu nikdy nebudu věřit a nebudu mu zvedat telefon

Odpověděl: Markéta Kordová
Jano, zdravím Vás,
to, co popisujete, se bohužel, u uživatelů pervitinu stává...
Myslím si, že nemáte za potřebí se takto nechávat manipulovat, citově vydírat, posléze urážet., fyzicky napadat...
Chápu Váš smutek, zklamání a plno dalších emocí, které s tím velni úzce souvisí.
Jste z Prahy? Pokud ano, doporučuji obrátit se na Poradnu pro rodiče a partnery, která je součástí naší organizace www.sanaanim,cz (poskytujeme bezplatné služby, je třeba se předem objednat). Můžete se odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Tak držím palce! Pokud budete potřebovat, klidně ještě napište. Každopádně budu ráda za zprávu, že jste v pořádku.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová