Denisa
Vím o tom K-centru v Benešově,ale jde o tom,že tam jít nechci... Pracují tam lidé co mě znají a to prostě nechci!!! Chtěla jsem jenom nák poradit nebo pomoct-ale sama ani nevim jak! Díky možná tam zajdu

Odpověděl: Frant. Jirový
Moje rada je následující - v takovémto stavu není dobré zůstávat sama a není dobré nedělat nic. Vy už jste něco dělat začala (což je skvělé), napsala jste nám. Jsou ale věci, na které už internetová poradna nestačí. Proto jsem vám doporučoval návštěvu K-centra, pracují tam lidé, kteří rozumí těžkostem, o nichž mluvíte a kontakt z očí do očí je přeci jen nejlepší. Samozřejmě ale že benešovské káčko není jediné na světě, dá se zajet i do Prahy (Osadní 2/Praha 7/tel - 283 872 186), kde byste se mohla cítit lépe. Podstatné je vůbec něco dělat... A jak jste vůbec zvládla těch 14 dnů od vašeho prvního dotazu.