Účinek pervitinu
Eva
Dobrý den,prosím váš přítel užíval pervitin pomalu půl roku s přestávkami týden 14dni.Přestal před 12dny kdy si vzal velký množství.Včera jsem mu dělala testy a byli pozitivní.Je možný že po té době nic nevzal i když je pozitivní nebo mi lže.Děkuji Eva

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
výsledky testů závisí na řadě proměnných ... v prvé řadě jde o to, jaké testy děláte, jak jsou kvalitní, na co se zaměřují, jak jsou citlivé. Protože mluvíte o testování přítele, předpokádám, že jde o testy pro domácí použití, které se dělají z moči. Je to tak? Podíváte-li se na příbalový leták, měla byste zjistit, jak dlouhou dobu zpětně jste díky nic schopná zmapovat, stejně tak se podívejte na jejich citlivost, spolehlivost a díky čemu mohou vyjít falešně positivní.
Další proměnnou je i to, jakou drogy přesně přítelk užíval, jak dlouho a jak intenzivně, stejně tak je podstatný i individuální metabolismus.
Obecně - u pervitinu se předpokládá záchyt v řádech hodin až dní, odhadem tak maximálně do týdne. 12 dní se mi zdá již velmi dlouhá doba a považovala bych za možné, že přítel neříká pravdu. Sama to nejspíš tušíte, proto píšete, je to tak?
Nicméně jak jsem říkala, těch proměnných je mnoho.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.