Párová terié
Winka
Zdravím
Prosím existuje něco jako párová terapie ?
Já perník a Rivotril (perník cca jednou za 14 dní a Rivotril 0,5 denně)
On perník to samé a alkohol takovej ten co nepije ale když ho to bere nezastaví se
Jsme spolu skoro deset let ale chcete se léčit spolu poznali jsme secí tam kde jsou hodně drogy ale už tam nechodíme. Dostali jsem se do toho Spolu a chceme to zvládnou spolu ? Já léčení 3 měsíce bez něj nedám hlavne vždycky jeden drzi dlouho a stáhne ti druhýho a furt dokola.
Prosim pomocte mi cokoliv v Paru a ne jednotlive. Všude mi radí rozejdete se. Já jinýho chlapa nechci miluju ho chceme rodinu děti .nejde to teď.
Pomůžete mi ? Filip a Alena

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Winko.
Párová terapie existuje, Většinou je běžnější, že pouze jeden z páru je závislý a druhý iniciuje společné sezení. Párová terapie je ve většině případů ambulantní formou. Moc nabídek pro oba uživatele v jedné léčbě zde není.
Co se týká léčby existuje pouze jedna terapeutická komunita, o které vím, že bere páry, a tou je TK Pastor  Bonus. http://www.pastorbonus.cz/onas.html.
Posílám odkaz, abyste se podívali na podmínky.
No, neodpustím si poznámku, že léčba odděleně má své opodstatnění, že budete více své energie investovat do řešení životní situace každého zvlášť a nikoliv vztahu v léčbě. Také je potřeba být v léčbě sám za sebe a neřešit věci za dvojici. Je to však doporučení a rozhodnutí zůstává na vás s partnerem. Můžete se v prvním kroku také obrátit společně na Kontaktní centra, která vám mohou s adekvátní léčbou poradit a pomoci jí zařídit. Nevím odkud jste, ale když se kouknete na https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/ a specifikujete požadavek, tak Vám to nabídne kontakty na KC po celé republice.
Zde přikládám odkaz na naše KC
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mobil: 605 240 501
poradenská linka: 602 666 415(po - pá 13 - 17)
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Zkuste to zvážit, ale jinak přeji hodně štěstí.
HS