Žádné účinky z Pervitinu
Marlis
Dobrý den,
Jsem 13 let uživatelka pervitinu. Posledního půl roku užívám pervitin nitrožilně.Za toho půl nitrožilního užívání mi po aplikaci pervitinu nepřichází žádné příznaky toxikace(sjetí). Trochu zakašlu, ale jinak nic. Únava mě nepřejde, takže normálně únavou usínám večer každý den.
Celou dobu mého užívání jsem pervitin brala šňupáním nebo v kapsli a vždy jsem nějaký stav pocítila, ale teď když si ho aplikuji nitrožilně tak prostě ne. Čím to může prosím být? Kvalita pervitinu není špatná, jelikož lidé kolem mě co si ho také dali ( jakýmkoli způsobem) stav mají.
Je to známka toho, že moje tělo už nemůže nebo něco podobného?
děkuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Marlis,
díky za Váš dotaz.
Těžko říct, čím je Vaše rezistence vůči pervitinu způsobena. Jelikož jste již dlouhodobou uživatelkou, napadá mě možnost zvyšování tolerance vůči droze. Kdy Vám prostě a jednoduše nestačí množství, které dřív stačilo. Právě zvyšování tolerance ale může být sakra nebezpečné, a to z toho důvodu, že člověk má pak tendence užít k navození stavu, který očekával a od drogy chce, další a další množství drogy. Ohrožuje sebe a své tělo, které nemusí takovou nálož zvládnout a může dojít k předávkování a celkovému selhání organismu.
Tím chci vlastně říci, abyste na sebe byla opatrná a neexperimentovala s množstvím. Také píšete, že jiné způsoby užití, jako šňupání a kapsle, ten očekávaný účinek přinesly. Neuvažovala jste o přechodu zpět k bezpečnějším formám užívání? Anebo, nešla by tato odolnost vůči perníku využít k tomu zkusit abstinovat? Evidentně zbytečně zatěžujete organismus něčím, co Vám nic nedělá a co také stojí nemalé peníze...
Mohu Vám doporučit obrátit se na nejbližší kontaktní centrum a Vaší situaci s nimi probrat. Dá se s nimi mluvit zcela otevřeně a bez obav.
Nejbližší kontaktní centrum najdete zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Prosím, buďte na sebe opatrná!
Přeji vše dobré a za Drogovou poradnu zdravím
Andula Novotná