Sebedestruktivní jednání
Broken
V podstatě s nějakými většími přestávkami užívám Pervitin od roku 2005. Byl jsem dvakrát v Červeném Dvoře celou léčbu a už je to asi 10 let. Měl jsem to dlouhou dobu v nějakých mezích a hranicích. Bohužel po druhém lockdownu jsem se začal vymykat kontrole a stále se to stupňuje. Začínám mít deprese z osamělosti a z toho jak mi utíká život pod rukama. V Praze mám problém si dojednat nějakou pomoct. Rozhodně budu potřebovat ambulantní léčbu. Už mi na sobě přestává záležet a pokud to nezačnu řešit asi si hodně ublížím. Něco se prostě ve mě zlomilo navíc moje osamělost mě užírá jak rakovina a je jen otázkou času kdy tu bolest už
dál nesnesu.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Broken,
díky za Váš dotaz. Covid a s ním spojená nejistota, izolace atd., zamávaly bohužel se spoustou z nás. Vnímáte, že by Vám pomohla léčba, konkrétně ambulantní, protože - jestli to dobře chápu - to, co se Vám dosud daří, je mít práci, která Vás baví a drží tak nějak nad vodou.
Jelikož jste z Prahy, nabízelo by se Vám doporučit ambulantní služby sídlící právě zde. Zároveň ale píšete, že máte problém si zde léčbu dojednat. Neznám důvod, můžu jen fantazírovat (služby už znáte, už jste je kontaktoval a mají plno...chcete pryč z Vašeho běžného prostředí...).
Zkusím Vám sem dát moje tipy na pár možností ambulantní léčby v Praze. Pokud by Vám nevyhovovaly, zkuste se podívat do Mapy pomoci a dle nastaveného filtru vyhledat ambulantní léčby v okolí, které by Vám sedly: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/.
Teď ty slíbené tipy:
Adiktologická ambulance SANANIM
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Jde o ambulantní léčbu, kterou lze dobře skloubit se zaměstnáním. Propojuje skupinovou a individuální terapii.
Denní stacionář SANANIM
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Jde o intenzivnější formu léčby s každodenní docházkou po dobu cca 4 měsíců. Klienti, kteří mají zaměstnání, dostávají potvrzení o dočasné pracovní neschopnosti a čerpají nemocenskou.
Snad pro Vás budou tyto informace užitečné.
Držím palce, abyste nalezl místo, kde budete moci o svých potížích otevřeně mluvit a hledat cesty, jak z toho ven.
Pokud byste potřeboval ještě lépe nasměrovat, napište, rádi poradíme.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná