Jaký orgán nebo co jsem si udělal při užívání pervitinu když se mi děje toto...
Drak
Dobrý den pane
Chci se vás zeptat jsem dlouholetým uživatelem pervitinu a můj problém je když vysadim děje se mi s tělem takzvane zrnění nárazové otřesy které se stupňuje... dříve mi pomáhal magnesol sáček tedy magnesium teď už ani on nepomáhá co to je a jak se toho zbavit dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Draku,
potřebovala bych asi více informací ohledně Vašeho somatického stavu. Jak dlouho a kdy se objevují tyto otřesy? Jak vypadají nárazové otřesy? Může to mít více souvislostí. Může to souviset s přemírou užívání pervitinu, obsahem užívané drogy, neurologické poruchy, vyčerpání organismu po dlouhodobém užití pervitinu, nedostatek vitamínu nebo spánku atd. Možná by bylo dobré zkusit si dát chvíli oraz od užívání pervitinu či jiných drog, zkusit, jak tělo bude reagovat. Také by bylo dobré si zajít na preventivní prohlídku praktickým lékařem, který udělá odběry a vyšetření dalších tělesných funkcí k vyloučení případného onemocnění. Opravdu je více možností a touto cestou není možné dělat nějaké závěry.
Určitě nic nezkazíte, když si dáte chvíli pauzu, odpočinete si, dodáte tělu potřebné živiny, dostatečný příjem jídla a tekutin.
Snad Vás z odpovědi něco oslovilo. Budu ráda, když dáte o sobě vědět.
HS