Pomoc
Andy
Dobrý den. Beru i neberu kolem 5let. Teď poslední půl rok cca beru dejme tomu každý den, ale začala se mi dít nepříjemná věc. První den si dám a vpohodě, a když už si chci dát třeba druhy den večer co jsem nespala, tak se mi zvedne žaludek a zvracím jenom sliny(jelikož nemám ani co), a začne mě bolet břicho, ale dám si a tak nějak to přejde. Nikdy se mi tohle nedělo. Mohla jsem nejíst 14dní cca a pohodě a teď nejim 2dny a už se mi deje tohle. Kdybych věděla co to je a proč to je, neptám se tady takhle trapně.. ale jsem z toho už docela špatná.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Andy,
děkujeme za Váš dotaz.
Bohužel nejsme lékaři  a i tak bychom na dálku jen těžko odhadovaly, čím jsou Vaše potíže přesně způsobeny. Možná je to intenzitou braní (zmiňujete, že jste začala užívat denně), vyčerpáním organismu, složením dávky, kdy Vás může něco dráždit atd. atd.......fantazie mohou být různé.
Při intenzivním braní je také dobré dbát na alespoň základní dodržování životosprávy. Hlídat si příjem tekutin, pravidelně si dopřát něco malého k jídlu, právě aby nedocházelo k větší zátěži organismu, než je potřeba.
Určitě bych Vám ale doporučila vyhledat lékaře a řešit, zda se nejedná o nějaký vážnější zdravotní problém. Pokud se z jakéhokoliv důvodu zdráháte k lékaři zajít, mohla byste se obrátit na nejbližší kontaktní centrum. Ty mívají spřátelené lékaře, případně se dá domluvit na jejich doprovodu.
Nejbližší kontaktní centrum lze vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Buďte na sebe prosím opatrná a varovné signály těla nepodceňujte.
Držím palce, ať je lépe!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná