Mareš
Smith
Prosím, vysvětlete někdo tomu blbovi, otázku marihuany.Provádím měření emisí i imisí na kuřácích a je to zdravotní horor. Referenční hodnoty jsou překročenny o tisíce procent, kuřákům se odkysličuje mozek nastává celková devastace cévního systému.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, kterého blba Mareše myslíte, (i když mě něco napadlo). Každopádně - o rizicích spojených s užíváním jakýchkoliv drog se mluví poměrně dost a myslím, že nelze říct, že by někdo byl nedostatečně informovaný. Z toho vyplívá, že většina lidí drogy užívá s plným vědomím rizika. A to platí pro drogy legální i pro ty ilegální. Jen mám dojem, že ty legální mají nespornou výhodu v tom, že víte co kupujete (je zkrátka sajrajt s garantovanou kvalitou). To se v případě těch nelegálních říci nedá. Samozřejmě existují drogy více a méně nebezpečné. A i když marihuana patří mezi ty méně nebezpečné, tak platí ( a většině lidí to snad dojde), že bez rizika není. Tak mám dojem, že tak trochu není co řešit. Každý z nás si musí vybrat. Protože - šance, že se nám podaří udělat bezdrogový svět je mizivá. Takže znova - musíme se vybrat. Já, Vy, Mareš i všichni ostatní. :-)