Doklady
Ilias
Dobrý den,
jsem z Polska a uživatel, momentálně nežiji v Praze a někde jsem potratil všechny doklady. Policie mi vydala potvrzení o ztracení dokladu. Dají se udělat na polské ambasádě v Praze nebo musím do Polska? Bude to něco stát a co na to potřebuji. Děkuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Ilias,
děkujeme za dotaz.
Prosím, obraťte se na Konzulární oddělení Velvyslanectví Polské republiky, tam by Vám měli poskytnout veškeré potřebné informace. Konzulární oddělení funguje v Praze a Ostravě. V Praze na adrese Truhlářská 13, Praha 1, tel: 220 400 120 (linka funguje v PO, ÚT, ČT, PÁ od 9.00 - 13.00). V Ostravě pak na adrese Blahoslavova 4, úřední hodiny pro veřejnost: pondělí 9:00-11:00 / 13:00-15:45, úterý, čtvrtek, pátek 9:00 -13:00.
Pokud by pro Vás byla situace řešení dokladů z jakéhokoliv důvodu složitá ( např. jste bez mobilu nebo kreditu, velká vzdálenost konzulátu, nedostatek financí apod.), zkuste se obrátit na nejbližší kontaktní centrum. Součástí týmu káčka je sociální pracovník, který Vám může pomoci v řešení možných potíží.
Nejbližší kontaktní centrum můžete vyhledat v Mapě pomoci zde:  https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držím palce a přeji vše dobré.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná