odkašlavaní
nell
dobry den chtela bych se zeptat beru pervitin uz přez 2 a pul roku ale měla jsem rok pauzu a ted jsem zacala beru to žilou a nikdy se mi to nestalo až ted dala jsem si davku a odkašlala jsem jsi hned mužu se zeptat co to znamená ? a nebo když jsem dva dny nespala a na dojezdy jsem si dala davku tak mi začalo pískat v uších a motala jse mi hlava a videla jsem asi tak 10min rozmazaně muže te mi k tomu něco říct dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, nell,
a děkuju za dotaz.
Píšete, že užíváte 2,5 roku pervitin s tím, že v té době jste měla 1 rok pauzu, v současnosti užíváte nitrožilně. Zmiňujete, že jste si po dávce odkašlala ... tato část dotazu je mi nesrozumitelná, mohla byste ji upřesnit?
V další části popisujete situaci, kdy jste si po dvoudenní jízdě na dojezdu aplikovala další dávku a začalo vám pískat v uších a motala se vám hlava, viděla jste rozmazaně. K tomu mne napadá jediné ... pokud jedete dva dny v kuse a místo odpočinku si na dojezdu dáte znovu, je celkem velká šance, že se něco podobného stane. Dokonce by mne nepřekvapilo, kdyby se vám rozjely i další problémy ... vaše tělo i mozek musí být po dvou dnech bez odpočinku vyřízené a vyčerpané, potřebují se následující hodiny regenerovat. I psychika se musí dát do kupy a po jízdě přichází logicky nepříjemný dojezd. Když v takové situaci tělo znovu nadopujete, může se vám stát, že se objeví potíže, jaké popisujete, nebo i horší ... několikadenní jízdy jsou prostě nejlepší vstupenka do světa vážných zdravotních a psychických problémů (od těch drobnějších, jaké popisujete, se snadno můžete dostat do situace, kdy zkolabujete fyzicky, nebo i psychicky ... nějakým blbým tripem počínaje, paranoiou a toxickou psychozou konče). Jednoduše - všechny tyhle příznaky berte jako jasné varování, že máte zbrzdit a je na čase dát si pauzu!! Pokud jste mladá a zdravá, nejspíš vám regenerace nebude trvat zas tak dlouho ... stojí za to občas připrzdit!
Pokud chcete i nadále užívat tak, jak užíváte, zvažte přinejmenším pauzy, dostatek odpočinku, doplnění vitamínů a potřebných živin, nezanedbávejte v současných vedrech ani pitný režim. A zkuste mít vždy po ruce někoho, kdo ví, co v sobě máte a jak dlouho takhle fungujete ... kdyby došlo na nejhorší, je dobré říct záchrance, co máte v sobě.
S pozdravem a přáním, abyste na sebe dávala pozor,
Gabriela Minařík.