pocit snu po užití
mi
dobrý den včera jsem měla poprvé za svůj život kybl trávu jsem před tím měla asi jen 4x
po užití jsem měla hrozny pocit nereality který trva do teď, už je to víc jak den a nevím zda je to normální a za par hodin to zmizí
k tom u jsem unavená a mám pocit ze okolí je sen a není to realita
ten stav me docela děsí takže potrebuju poradit jestli to je normální nebo není a kdyžtak jak ten pocit ztratit nebo vyřešit
dekuju předem
předem dekuju za rady.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Odpověděla jsem na váš předchozí dotaz, který jste pravděpodobně omylem zadala dvakrát ... odpověď kopíruji i sem:
Zdravím vás, mi,
předně díky za dotaz a důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte.
Stav, který popisujete, není po užití marihuany až tak neobvyklý. Zpravidla zmizí s vyprcháním účinků. Ve vašem případě je stav protrahovaný/prodloužený, což může být dáno větší dávkou, silnějším modelem marihuany, jiným způsobem užití, vašim nastavením a třeba i sklonem k obavám. Nicméně to, co se děje, nemusí být nutně důvod k panice. Je to jistě nepříjemné, přesto je velká šance, že se vše během následujících hodin až dní srovná.
Zkuste se uklidnit (vím, že se to lehce řekne, hůř udělá, ale cokoli, co vám dělá dobře, je fajn), pořiďte si meduňkový čaj a pijte ho dle libosti, pořádně si odpočiňte, vyspěte se, neužívejte marihuanu, ani alkohol, nic, co má nějaký vliv na vaše vnímání nebo prožívání.
Pokud máte u sebe někoho blízkého, komu důvěřujete, případně někoho, kdo užíval s vámi, mluvte spolu o tom, jak se cítíte. Zkuste se zabavit věcmi, které normálně děláte., u kterých se cítíte dobře ... něco klidného - čtení, procházka, jednoduché domácí práce. Je velká šance, že se vše zklidní ... základem je situaci příliš nedramatizovat, dát si čas, odpočinout si. A jak jsem psala - neužívat, zbytečně byste riskovala, že se stav vrátí nebo prohloubí. Obecně doporučuji podobné události vnímat jako varování, že marihuana možná není nic pro vás.
Pokud by se stav nelepšil, ozvěte se, zkusili bychom vymyslet, co dál.
S pozdravem a přáním, aby se vám brzo udělalo lépe,
Gabriela Minařík.