shake
slunicko
Zdravím kolektiv... :) Chci se zeptat: Dám si 2 extáze a po cca 5 hod. ještě kokain. Samozřejmě mě tak po dalších 5 hod.bolí hlava. Jo a jěště do toho piju alkohol. Tak se stalo jen párkrát, ale od té doby se mi tak třesou ruce, že je to až neskutečné, že něco udržím v rukou. Dá se říct, že už tak neblázním, ale i tak... nějak se mi nechce jít k doktorovi s podezřením na špatnou funkci štítné žlázy atd. Co kdyby něco našly... co mi laskavě poradíte? Zkusila jsem hořčík, ale nic moc. Když jsem nervózní tak neudržím ani tužku v ruce. Snažím se přestat šňupat a daří se to. 1-2x do měsíce a klesá. Předem díky za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Zdravím, teda stačíte toho za jeden večer docela dost. Asi bych se nedivila žádné reakci, takže ani tomu, že se Vám třesou ruce. Nepíšete, jak je to dlouho, co jste dávala svému tělu takhle zabrat?! Asi musí být po podobné jízdě pěkně vyčerpané a rozhozené a třes rukou může být jedním z projevů. Samozřejmě, že se nedá vyloučit ani jiná, více "medicínská" příčina. Než to ale začnete zkoumat, asi bych spíš zkusila vysadit na čas drogy úplně a i alkohol omezit, abyste viděla, jak se vlastně chová Váš organizmus za "normálního" stavu. Určitě je taky dobré nasadit nějakou ozdravnou kůru - hodně pít, přiměřený přísun vitamínů a minerálů, pravidelný spánek apod. Myslím, že je velká pravděpodobnost, že se třes srovná. Kdyby ne, tak je doktor určitě na místě. Je lepší když "něco zjistí" včas, než až už bude pozdě, ne?