Test na tramadol
Alexa2pella
Dobrý den,prosím vás můžete mi doporučit název testu na přítomnost tramadolu? Byla jsem testována v K centru v Ústí nad Labem a po měsíci byl stále pozitivní, přičemž já jsem v té době už víc jak měsíc žádný neměla. Hrozí mi vyloučení ze substitučního programu.!
A ještě jestli to může mít nějakou spojitost s metabolismem. Myslím doba vyloučení z organismu.
Moc vám všem děkuji, Alexa

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
předem se omlouváme za pozdější odpověď. Doufám, že se Vaše situace ohledně setrvání v substitučním programu nezměnila. Ohledně testování předpokládám, že jste byla testována z moče kazetovými screeningovými testy. Výsledky těchto orientačních testů mohou být někdy tzv.falešně pozitivní. Reagují třeba na jiné " nenávykové" léky přípqadně i dalšími faktory. Pokud Vám testy tohoto typu vyšly opakovaně pozitivní a opravdu jste Tramal neužila, je asi ke zvážení, zda neudělat testy z moče, které se zasílají přímo do toxikologické laboratoře. Tam probíhá přesnější analýza a jsou schopni upřesnit výsledky. Do toxikologické laboratoře se dává spolu se vzorkem moče i žádanka od lékaře, kde je možné blíže specifikovat užívaná léčiva, okolnosti odběru apod. Tyto testy jsou hrazeny zdravotní pojišťovnou anebo si je hradíte sama. Samozřejmě cenová hranice se pohybuje výše než u testů zakoupených v lékárně. Je to, ale jistější a přesnější varianta. Zkuste se tedy domluvit na možnost poslání vzorku moče do toxikologické laboratoře.
Ať se daří HS