Ztvrdle zily
narcotix
Po delsi dobe jsem si IV dal herak (asi 15x po sobe v prubehu nekolika dnu), a na dvou mistech mi ztvrdly zily (v delce asi 3cm). Daval jsem to do mist kam jsem to nikdy predtim nedaval (zila na paži - ta co vede stredem bicepsu).

Odpověděl: Jakub Minařík
Na to, že si dáte tak 3-5x do roka a za posledních pár dnů 15x herák, je to celkem jízda. Je otázka, jestli se vám to nezačíná vymykat. Někdy je celkem dobrý, dělat si čárky do diáře, člověk pak někdy zjistí, že realita se od jeho fanztazií dost odlišuje. Předchozí odstavec vezměte jako lehké pruzení a doporučení k zamyšlení. Na ty žíli zkuste heparoid mast. Mohl by pomoct. :-) P.s. Jinak - kdybyste měl/a pocit, že na tom prvním odstavci něco je, tak se klidně ozvěte. Můžeme to probrat :-)