krecove zily
úžasná
dobry den mela bych otazku muze se vpichovat pervitin do krecovych zil?Protoze muj kamarad to udelal a ted ho to boli rika ze je to tupa bolest muzete me rict jake je riziko pripadne jak s tim ted zachazet nemuze ani chodit pomale dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
zřejmě nedopatřením jste zadala totožný dotaz 2x, na první z nich jsem před momentem reagovala, kód 989147. Pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
MK
Kopie:
je to nebezpečné, rozhodně, ať to už neopakuje.
Těžko se zdravotní potíže řeší na dálku, k objektivnímu posouzení je vždy potřeba vyšetření. Bylo by rozumné, aby končetinu viděl někdo znalý, může kamarád vyhledat lékaře? Pokud by odmítal jít k lékaři, může zajít do Kontaktního centra pro uživatele drog, bezplatně, nezávazně, například v našem Káčku pracují i lékaři a zdravotní personál. Níže kontakt.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí
13 - 19
Úterý
9 - 19
Středa
13 - 19
Čtvrtek
9 - 19
Pátek
9 - 19
Víkendy a svátky
13 - 19
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
V případě, že je kamarád odjinud, napište města, která má poblíž, nasměrujeme ho jinam.
Rozhodně je třeba to řešit.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová