Pervitin+toxicka psychóza
Honza
Dobrý den, je to již 2 týdny co už jsem neužil pervitin,neminula mě totiž toxická psychóza při braní.Důvodem proč vám to to oznamuji je, že se chci zeptat zda li se může při užívání znova oběvit?Jestli má na to vliv velké množství pervitinu?Zdá li když uberu na dávkách tak minimalizuju šanci že mě to zas postihne?Mám docela respekt z té drogy,ale rád bych se jak se říká opětovně vystřelil.Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Honzo,
Bohužel asi Vás nepotěším a nepotvrdím Vám, že při dalším užití pervitinu se nebude opakovat podobný stav. Může proběhnout všechno v pohodě, ale také nemusí. S každým užitím pervitinu se vystavujete riziku různých komplikací ( zdravotních, psychických, ale třeba i trestného činu spáchaného pod vlivem drog) a je jedno, jak je velké množství užité drogy. Záleží třeba na Vašem psychickém rozpoložení, složení drogy, atd. Samozřejmě riziko se zvyšuje při častějším užití drogy, kombinaci s jinými látkami, intenzivnějšímu užívání, Vašem momentálním stavu.
Nemohu Vám užití pervitinu zakazovat. Mohu Vám jen doporučit, abyste si promyslel, zda Vám stojí jít do takového rizika. Zkuste si sám pro sebe říci, co Vás na braní pervitinu oslovuje. Pak se zamyslete nad druhou stranou, zda je něco jiného, bezpečného, co by Vám mohlo přinést podobný zážitek, uspokojení.
Chci Vás ocenit, že máte z drogy respekt a pevně věřím, že k sobě budete přistupovat zodpovědně.
Přeji spoustu zážitků bez užívání drog.
HS