odkaz a podakovanie pre tomasa horanta
maja
pametas si ma asi pred pol rokom sme si dopisovali. no proste so sa ti chcela iba podakovat ze si mi pomohol z kryze :pervitin , uz som si nedala 8mesiacov a ani mi nechiba :odsudzujem kazdeho kto si dava dakujem maja slovensko

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Maja, díky za zprávu o tom jak se Ti vede. Jestli se Ti povedlo co sis přála /přestat s pervitinem/ a ještě k tomu seš teď spokojená, nezbývá než gratulovat a popřát ať se tak daří i v budoucnu. A kdyby náhodou, ne že bych Ti to přál, se vyskytl nějaký problém (chutě, relaps..) neboj se zas ozvat. Měj se krásně, hezký den. Tomáš PS. možná se budeš divit, ale naše dopisování si pamatuji - byla si prvním člověkem, kterému jsem v této poradně odpovídal :-)