Dá se užívat pervitin rekreacně?
Černej jezdec 🥷
Dobrý den, nedávno jsem poprvé vyzkoušel pervitin měl jsem za celý den 1,5 čáry a stav se mi dost zalíbil. Ale nechci dopadnout jako lidi kteří berou dost a často. Můj dotaz tedy zní dá se pervitin užívat reakreačně, bezpečně a bez vyšších následků?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
spíše se setkáváme s lidmi, kterým se to (dřív nebo později) vymkne kontrole.
Záleží především na Vás, jak s tím naložíte. Uvádíte, že se Vám stav líbil, to zní nebezpečně, protože všeobecně to, co se nám líbí, chceme opakovat.
Z mého pohledu, je lepší, se drogám vyhnout obloukem a zbytečně neriskovat, ale to asi slyšet nechcete.
Pokud uvažujete o dalších experimentech, dodržujte mezi jednotlivým užitím co nejdelší možné období, mezi tím si dostatečně odpočiňte, jezte, dodržujte pitný režim a doplňujte vitamíny a minerály. Rizikům se sice nevyhnete, ale můžete je alespoň trochu minimalizovat.
Také bych ráda zmínila, že u distribuovaných drog nikdy nevíte, co vlastně užíváte. Drogy jsou smíchány s různými příměsi (kvůli objemu, potažmo zisku). Příměsi mohou být ve výsledku pro organismus včetně psychiky škodlivější než droga samotná.
Potkáváme se v praxi opravdu s nehezkými osudy a věřte, nikdo z nich nechtěl být zprvu závislý a věřil tomu, že zvládne si dát ,,sem tam"...
Zkuste ještě zvážit, zda nezůstat u jednorázového zážitku a zbytečně neriskovat ztráty, které závislost sebou nese.
Ať se rozhodnete jakkoliv, napsat k nám na poradnu můžete kdykoliv.
Mějte se hezky.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová