Sex po vysazení drog
Oli
Dobrý den , bral jsem zhruba 3 roky pervitin , první rok to bylo když víkend , pak rok a půl 2x do týdne a poslední půl rok skoro každý den . Před tím asi rok Mko s roční pauzou mezi sebou .
Nikdy jsem na drogách sex neměl , spis jsem se díval hodně na porno . Teď když jsem přestal brát a našel si přítelkyni , sex bych i hrozně chtěl , ale jsem tak nervózní , ze kvůli tomu všemu selžu ,
Že nejsme vlastně schopný ho mít . Co by se dalo dělat ?

Odpověděl: Amrit Sen
Oli, opět zdravím,
díky za důvěru. Dnes jste vložil do našeho systému 2x totožný dotaz, kopíruji sem tedy předchozí odpověď:
Obavy, které zmiňujete, nejsou v souvislosti s užíváním pervitinu, ani při pokusech o delší abstinenci ničím vzácným.
Nepíšete, kdy jste pervitin přestal užívat a mají li se věci i vztahy dát dopořádku, je důležité abstinenci udržet, tím byste se měl zabývat především. Nejpřirozenějším lékem na potíže v oblasti erotiky je dlouhodobý partnerský vztah, kvetoucí na pilřích důvěry, lásky a věrnosti, byť to může znít staromódně, je to tak. Součástí důvěry ve vztahu je i sdílení obav, pocitů, tedy upřímnost, chota být tu pro druhého i pro sebe.
Doporučuji Vám vytrvat v abstinenci, která však samospásná není, má li se člověk uzdravit, je nutné na sobě pracovat, učit se spokojeně žít v kvalitních vzazích s okolím, partnerem i sebou samým. To nebývá snadné a samo od sebe se to nestane, je k němu třeba vytrvalého, poctivého úsilí.
Podpořit Vás mohou odborníci, kteří poskytují poradenství a další bezplatnou pomoc závislým, současným i bývalým uživatelům návykovových látek, kteří se touží uzdravit. Zároveň Vám mohou v případě potřeby poskytnout kontakty na další specialisty, například z oboru sexuologie.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Stačí zatím takto?
Přeji Vám i přítelkyni hodně štěstí a krásné léto,
Amrit Sen.