účinek Dithiadenu
Dana
Dobrý den po jaké době odezní účinky Dithiadenu nebo jak ho co nejrychleji vyloučit z těla.
Otekl mi krk zevnitř po hrušce ,ale mám angínu takže zduřelé mandle a teď ten otok je větší a nejde skoro polknout. Vzala jsem si Dithiaden po 2 h jsem usnula ale dcera mě vzbudila, jelikož ji také bolí v krku chtěla zavést na pohotovost a já jsem stále oblbá po další hodině co jsem už vzhůru. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dano, dobrý den,
tento přípravek může způsobit celkový útlum a poruchy zraku, a tak nepříznivě ovlivnit činnost vyžadující zvýšenou pozornost, motorickou koordinaci a rychlé rozhodování. Pokud se u Vás vyskytne některý ze zmiňovaných příznaků, vyhněte se činnostem jako je např. řízení vozidel, ovládání strojů, práce ve výškách, apod. Jeho vylučování je pomalé, až v řádu dní.
Pokud dcera potřebuje na pohotovost, požádejte někoho blízkého, aby ji odvezl raději místo Vás. Pokud se jedná o akutní stav, tak neváhejte zavolat záchranný systém.
Přeji, ať je Vám oběma brzo lépe!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová