MDMA
effey
Zdravim,chci se zeptat jak moc skodi extaze??(beru ji pouze tak jednou za 2-3 mesice)w tomto mnozstvi.jine drogy neberu a nekourim THC.a take se chci zeptat jaky je hlavni rozdil v ucincich extaze a pervitinu.preji hezky denEffey

Odpověděl: Lenka Nováčková
Zdravím Effey!Těžko soudit takhle po internetu, jak moc jsou pro Vás rizika velká. Obecně platí, že i jednorázové užití s sebou nese svá nebezpečí(dehydratace, vyčerpání organizmu atd.), pravidelné a dlouhodobé užívání pak může způsobovat změny nálad a vést i k vážnějším psychickým problémům. Co se týče srovnání účinků pervitinu a Extáze, mrkněte na stránky téhle poradny, v levém sloupci najdete informace o nejčastěji zneužívaných drogách. A ještě na závěr: pokud chcete zjistit, jak na tom jste s potřebou Extáze, zkuste na nějakou dobu úplně vysadit, možná zjistíte, že ji k tomu, abyste se dobře bavil/a, vůbec nepotřebujete...Mějte se hezky! P.S.Za pochvalu děkujeme!!!Lenka