Tres rukou a pervitin
Ineessss
Dobrý den .
Jsem pilná uživatelka pervitinu . Je mi 23 let a trpim silenym třesem rukou,.. Abych se nerozkecávala, tak stručně, od zacatku,.. od 13ti let (tehdy jsem byla jeste nevinné děvče, a zadne drogy nebrala ) mam epilepsi, beru na to leky, co se snaží eliminovat epileptické záchvaty, takze kdyz beru ranní i večerní dávku, tak zachvaty nemam vubec ,… pak zapomenu par dni a zachvat je na svete ,.. ale to není to, kvuli cemu pišu,.. to by mohlo s tim jen souviset. Kazdy den (ob den / ob dva ) jsem 3 roky uzivala pervitin nizrozilne,.. no ted uz má i muj doktor problem s odběrem krve, takze s jehlou jsem musela skočit chtě nechtě,.. takze ted uz davam rektálnim zpusobem,.. ale nevim jestli to bude mit vliv ,… třes je sileny,.. koncetiny mam vhladné, neprokrvené nejšpís,.. kdyz sedim tak prsty na nohou mam fialovo ruzovo bezovy ,.. omlouvam se za tak dlouhou blbost,.. ale ulevilo se mi ,..

Odpověděl: Nikol Spůrová
Ineessss, zdravím Vás,
díky za Váš dotaz. Bohužel mi z Vašeho dotazu mi není jasné, na co se konktrétně ptáte. Prosím zkuste případně svůj dotaz více specifikovat, abych Vám mohla lépe odpovědět.
Píšete, že máte od 13 let epilepsii a užíváte léky. Stejně tak užíváte několik let pervitin, z toho 3 roky jste aplikovala injekčně. Aktuálně jste přešla na bezpečnější způsob aplikace pervitinu rektální cestou kvůli dalším zdravotním obtížím, které popisujete. Hledáte příčinu právě třesu rukou nebo Vás zajímá něco jiného?
Bohužel takto přes internet a bez dalších informací o Vás nejsem schopna adekvátně odpovědět. Příčin Vašich zdravotních obtíží může být mnoho. Může jít o samotné komplikace spojené s vaším onemocněním, užíváním pervitinu, poškozením cévního či nervového systému či souběh více nebo dalších příčin najednou.
Bylo by rozumné vše konzultovat s Vaším ošetřujícím lékařem, který Vám může také doporučit vhodná vyšetření a následně pomoci potížím ulevit. Je samozřejmé, že užívání pervitinu (jakoukoliv formou a způsobem aplikace) může průběh onemocnění komplikovat, stejně tak může vyvolat nežádoucí účinky spojené s užíváním léků na epilepsii.
Zkuste zvážit, zda není čas s pervitinem skončit. Vím, že to není jednoduché. Pokud byste o tom potřebovala více hovořit a zmapovat svou motivaci k užívání pervitinu, napište a můžeme společně vymyslet, co s tím.
Stačí takto? Budu ráda, když se ozvete. Jsme tu pro Vás.
Buďte na sebe opatrná!
Přeji hezký den,
Nikol Spůrová