Drogy v tele
Mirec
Dobrý den,
Kvůli odebrání ŘP mam jit na krev a moc.
Bohužel jsem měla relaps na pervitin a marihuanu,ted jsem týden čistá a mam jit na krev a moc.Najdou se látky v tele?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nemusím asi připomínat, že řízením motorového vozidla pod vlivem omamných látek neohrožujete jen sebe, ale také okolí, doporučuji na to příště myslet.
Níže vypisuji přibližné detekce, které se mohou lišit dle individuality organismu, kvality konkrétních drog a frekvence užití.
THC
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou prokázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech bylo THC konzumováno.
PERVITIN
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Je fajn, že se Vám podařilo relaps zastavit. Pokud máte svého terapeuta, určitě s ním mluvte o tom, co tomu předcházelo, ať víte, čemu se pro příště vyvarovat a abstinence se Vám drží lépe.
Přeji dostatek sil do dalších dní, držte se!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová