Dotaz
Naty
Dobry den jsem zavisla na pervitinu uz 9 let a mam stavy ze mam vycitky prišla jsem kuli tomu o deti chci prestat myslite ze se vratim psichycky do normalu a fizicky naberu neco na vaze ?dekuji za dotaz

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Naty,
díky moc za Váš dotaz.
Tělo po vysazení potřebuje svůj čas na regeneraci, přece jen několik let muselo zvládat nápor v podobě chemických látek a zřejmě i horší životosprávu. Ale postupně se určitě bude dávat do kupy, včetně přibývání na váze, jelikož se člověku upraví celkový režim, včetně jídla, spánku, odpočinku. Abstinence je také dobrý základ pro obnovení kontaktu s dětmi.
Každopádně už jen uvažování o změně je dobrý první krok. Pokud postoupíte o další krůček, bude to skvělé! Tím dalším krůčkem by mohlo být vyhledání nejbližšího kontaktního centra, nebo-li Káčka. Tam můžete pracovníkům otevřeně říct, jak jste na tom a že uvažujete o vysazení pervitinu. Společně pak můžete hledat, jaká pomoc by Vám nejlépe sedla.
Nejbližší Káčko můžete vyhledat například zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držím palce, ať se Váš plán vydaří.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná