Kourim marihuanu
Melissa
Jsem Melissa a měla bych otázku..kourim marihuanu asi už tak 1 rok až 2 asi jsem se z toho zblaznila a jsem psychicky na dne zapominam atd ale chci hulit trávu a nevim jak v tomu ubránit

Odpověděl: Amrit Sen
Melisso,
zdravím Vás, díky za důvěru. Z toho mála, co píšete, mám pocit, že si budete muset vybrat, jestli dáte přednost duševnímu zdraví, nebo užívání konopných drog. Doporučuji Vám vyhledat odbornou podporu a pomoc a situaci probrat s odborníky, zavolat do nejbližšího zařízení, které podskytuje poradenství a další bezplatné služby uživatelům návykových látek, není nad osobní pohovor.
Při něm, po bližším seznámení s příběhem Vás zkušení odborníci podpoří, doporučí Vám konkrétní kroky, jak o sebe pečovat. Můžete si v případě zájmu domluvit průběžnější konzultace, nebo Vás nasměrují na diskrétního psychiatra - adiktologa, se kterým byste měla Vaše potíže probrat. Konzultace a poskytované služby jsou bezplatné a mohou probíhat i anonymně, nesejde na tom, jestli zvolíte adiktologickou ambulanci, AT poradnu, kontaktní centrum, nebo oddobné zařízení.
V opačném případě riskujete, že se nadobro zblázníte a že byste se nemusela úplně uzdravit, ani kdybyste přestala na dobro drogy užívat.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete zavolat a objednat se do Denního stacionáře SANANIM, který disponuje specializovaným programem pro uživatele konopných drog, nebo přijít bez objednání na některou malou otevřenou motivační skupinu, se konají každé úterý a čtvrtek od 10:30 do 12:00:
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Zaroveň Vám doporučuji nahlédnout do specializovaného webu Končím s hulením, kde kromě mnoha užitičných informací najdete, například selftest závislosti a který umožňuje i možnost online léčby: https://koncimshulenim.cz/
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí zatím takto? Kdybyste ještě potřebovala, kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, požehnaný Advent.
Buďte na sebe opatrná, Amrit Sen.