Regenerace po pervitinu
Michaeel
Dobrý den
Mám takový problém
Užíval jsem pervitin cca 2 měsíce
A cca před měsícem a půl jsem přestal
Před týdnem na mě začali padat deprese,úzkosti,závratě mám takový pocit ze jsem si to navodil sám protože jsem se začal bát o svůj život
Jenom mám strach ze už nebudu stejný jako dřív a doufám ze se jenom mýlím
Myslíte ze časem se dá zase hlava a tělo do pořádku a chtěl bych se zeptat jak mohu tomu pomoci aby to bylo co nejrychleji:(
Začíná mě to pohlcovat víc a víc
Doufám ze vše bude jako dřív
Je mi 16 let.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
časem se určitě vše srovná. Jen si myslím, že by bylo fajn s někým hovořit o tom, co se s vámi děje, abyste v tom nebyl sám, měl podporu a případnou pomoc. Vaše stavy mohou také souviset s tím, co se děje ve vašem životě, se vztahy, které máte.
Máte někoho takového ve svém okolí? Blízkého? Nebo se můžete obrátit o pomoc do Adiktologické poradny v místě bydliště. Na www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci, najdete pomoc podle místa bydliště. Ještě mě napadá psychologické pomoc.
Přeji vám hodně štěstí, Dana Pěčová