Těžká závislost - potřebuji pomoci
Tobi
Dobrý den,
je mi 28 let. V životě se mi poměrně daří, nemám si nač stěžovat. I přesto jsem se dostal do situace, kdy jsem otrokem své závislosti. Uvědomuji si to, vím to, že je třeba s tím skoncovat, ale nedaří se to.
Jsem v pozici, kdy je to denní součástí mého života. Jsem si vědom všech rizik. Ztráta rodiny, přátel i příležitostí v podnikání atd.
Chci to změnit, věřím v to.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Tobi,
díky za Váš příspěvek. Vaše odhodlání ke změně je super startovní pozice, teď z ní jen neuhnout a vytrvat!
Píšete, že víte, že Vás závislost ovládá, ale nejde s ní skoncovat. Možná by stálo za to vyhledat odbornou pomoc, ve které byste o tom, proč se nedaří, mohl otevřeně mluvit a prozkoumat možnosti podpory, které se Vám nabízejí.
Nejbližší vhodnou službu - například adiktologickou ambulanci, na kterou byste se mohl obrátit, lze vyhledat díky Mapě pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Pokud máte někoho, kdo Vás podporuje a drží Vám palce, můžete ho poprosit například o doprovod, někdy právě ten první krok může být ten nejtěžší....
Moc Vám držím palce a přeji, ať se věci brzy hnou!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná