Dunění u pravého ucha
Gaba
Dobrý den, velmi Vás prosím o radu. Jsem asi deset let každodenní, celodenní uživatel marihuany. Asi půl roku, možná i déle mi začalo divně dunět u pravého ucha, není to hučení aní pískání, tak jako hluboce tam duní. Po požití marihuany slyším i ozvěnu a zvuky hodně zesílené. Tak mě to vyděsilo, že jsem už týden čistá, rapidně se to zlepšilo, ale děsí mě, že několikrát za den se to pořád objeví, ikdyž to není tak intenzivní. Mohla jsem si tímto špatným návykem způsobit nádor v hlavě nebo to takto nefunguje? Jaká je pravděpodobnost, že jsem si uhnala nádor? Nebo je to stále jen dopad toho kouření? Mockrát Vám děkuju, Gabriela

Odpověděl: Amrit Sen
Gabo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný určit, co, ani proč se Vám děje.
Doporučuji Vám proto bez prodlení zajít k lékaři, poradit se a absolvovat co nejdříve další specifická vyšetření.
Pokud lékaři neodhalí somatickou zdravotní příčinu, vyhledejte specialistu, nejlépe psychiatra - adiktologa a o potížích a všech okolnestech, které by mohly s potížemi souviset, otevřeně promluvte. Pokud se Vám budou hodit kontakty na zkušené diskrétní odborníky, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám je obratem pošleme.
Zároveň bude moudré zachovat klid a myšlenky na nádorové onemocnění "nerozjíždět", příčin může být opravdu mnoho.
Také rozumět situaci, jako zprávě organizmu, Vašeho těla i psychiky, že byste měla změnit priority, životní styl a směr, najít si životní náplň a koničky s trvalejšími, radostnějšími benefity.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná.
Ať jste brzy v kondici, požehnaný Advent,
Amrit Sen.