Thc
Joki
Prosím vás chcem sa opýtať zajtra idem k lekárovi na thc test čo mám nariadené súdom a fajčil som dnes trávu chcem sa opýtať či sa to dá nejako spraviť aby mi ti zajtra v moci nenašli ????? Počul som že ráno keď si dám citroni tak by mal byt moc negatívny ????

Odpověděl: Markéta Kordová
Joki, zdravím Vás,
bohužel, informace tohoto typu záměrně neposkytujeme, nejsou v souladu s naším etickým kodexem a posláním, díky za pochopení.
THC:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit, ale opravdu jen mírně, nečekejte zázraky. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí, úplná abstinence.
Můžete si koupit volně prodejný orientační test a sám s otestovat, abyste věděl, jak si vedete.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová