Piko
Elen
Zdravím, mám takový dotaz. Brala jsem pervitin asi půl roku, cca jednou týdně. To mi to najíždělo normálně cca do hoďky. Pak jsem asi na 4 měsíce přestala a když jsem si potom dala znova nejdřív mi přišlo že mi vůbec nic nenajelo a pak se to projevilo až druhý den. Od tý doby mi to takhle pozdě najíždí běžně. Beru stylem že si dám večer, (sniffing) celou noc jsem sice vzhůru, ale stav nepociťuju. Ten přichází většinou tak kolem poledne, nevíte jak je to možný? Předem děkuju za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Elen, zdravím Vás,
díky za důvěru. Těžko říci, co se Vám děje, může být způsobeno spornou "kvalitou materiálu", Vaším nastavením a settingem, zdravotním stavem, atd. Takto na dálku, bez podrobnějších informací mohu mít jen fantazie...
Doporučuji Vám situaci spojenou s užíváním pervitinu číst jako zprávu Vašeho organizmu, těla i psychiky o tom, že pro Vás drogy a pervitin nejsou to pravé ořechové a o tom, že byste si měla najít jiné "hobby", s trvalejšími benefity.
Rozumíme si?
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.