Syn 15 let
Nešťastná
Dobrý den moc děkuji za odpověď.
Rivotrul je můj dostala jsem ho od psychiatra na spaní k quentianu. Syn na psychiatrii nakonec zůstal. Trápí mě strašné výčitky, plakal, prosil. Jsem s toho úplně na dně. Chci se ještě zeptat prosím vás dva dny jsem léky nevzala večer, že zkusím usnout bez nich. A přiznám se dala jsem si dvě piva 10tky a v noci mě vzbudilo strašné pálení celého těla, třes a bušení srdce. Jsem myslela,že umřu. Zajímalo by mě prosím z čeho taková ataka. Jsem z Frýdek-Místek. Moc děkuji za odpověď.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
mám radost, že se vám podařilo syna přesvědčit, aby zůstal hospitalizovaný. Udělala jste pro něj to nejlepší, co jste mohla.
K vašim lékům. Je třeba, konzultovat jejich vysazování s psychiatrem, který vám je předepsal.
Rivotril patří do skupiny benzodiazepinů, na které vzniká závislost.  Při náhlém vysazení přípravku Rivotril se mohou znovu objevit křeče a případně vyskytnout příznaky z vysazení, k nimž patří neklid, úzkost, nespavost, neschopnost soustředění, bolest hlavy a pocení. Tyto příznaky obvykle časem vymizí.
Určitě byste na tyti léky neměla pít alkohol, v žádném množství. Asi bych vám doporučila objednat se v Adiktologické ambulanci, kde můžete zjistit, zda jste na lécích závislá.
Nemocnice Český Těšín a. s., AT ambulance
Ostravská 783, Český Těšín, 737 01
Tel.: 558769340, 725091943
MUDr. Krystyna Sulejmaniová
www: http://nemocniceceskytesin.agel.cz/ambulance/psychiatricka.html
Ostrava-Zábřeh, Psychiatrická ambulance
AT ambulance
Náměstí SNP 4, Ostrava, 700 30
Tel.: 900 340 340
MUDr. Štefan Miško
Přeji hezký den, Dana Pěčová