Predavkovanie
Rita
Dobrý den. Nevedome som sa predávkovala liekmi na zníženie KT. Beriem ramimed 1-0-1/2. K tomu som si dala osteoperec mariansky 3x20kv a hloch 10kv po vecernej tablatke. Ale brala som to asi 3 dni,a zacala sa m hlava točiť a TK zvyšovať. Po 5!dňoch ma viezla sanitka,tlak 238/137,101. Stabilzovali ma,pustili domov. Pridali mi liek na srdce 1xdenne. Teraz beriem 1/2 ramimedu rano a 1x hlava sa mi stále točí,aj keď menej.tlak stále vyšší. Mám strach brat lieky. Moja otazka znie: čo robiť,aby sa uz vsetko vyplavilo? Ďakujem za odpoveď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Rito,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel Váš stav nedokážeme posoudit takto na dálku a netroufám si Vám adekvátně odpovědět, co se týče léků. Bylo by rozumné komunikovat se svým ošetřujícím lékařem a držet se doporučeného dávkování léků dle Vašeho aktuálního stavu.
Obecněji po předávkování doporučujeme se uklidnit, odpočinout si, zdravě a vydatně jíst a pít, doplnit vitamíny a minerály. Dobré je pečovat o spánkovou hygienu, přidat méně náročné fyzické aktivity přes den, třeba procházky na čerstvém vzduchu. Určitě doporučuji se na co nejdelší dobu vyvarovat užití drog včetně alkoholu, pokud je užíváte. Během dne i navečer je dobré popíjet meduňkový čaj, případně další bylinky, které doporučí v lékárně.
Pokud potíže budou nadále pokračovat nebo se v různých podobách vracet, vyhledejte znovu lékařskou pomoc.
Stačí Vám to takto? Pokud potřebujete nebo se chcete na něco doptat, klidně ještě napište.
Přeji vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová