Jak prestat hulit
hulicka420
Zdravim, mam problem zbavit se zavislosti na trave. Hulim tak 2 roky a moje muj abstak probiha tak ze jsem vynervovana hodne hnusna na okoli, casto brecim a dokonce to doprovazi jeste zimnice a pote hned navaly tepla, jsem si jista na 100% ze to je tim ze mam pauzu vic nez 1 den. Jsem kazdodenni uzivatel ale musim se toho zbavit ale bohuzel to nedokazu, nedokazu nastavit hlavu tak aby na to nemyslela je to uz moc velka soucast meho zivota tak prosim o radu dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Huličko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaši situaci, je moc fajn, že píšete. Doporučuji Vám zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatné i anonymní konzultace, podporu a pomoc uživatelům návykových látek a domluvit si termín schůzky, není nad osobní kontakt.
Při ní, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený odborník/odbornice, doporučí konkrétní kroky, které můžete pro sebe podniknout, abyste dokázala vystoupit z bludného kruhu směrem k úzdravě a spokojenějšímu životu, případně se můžete domluvit na další podpoře a spolupráci.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete využít sluřeb našeho DST Denního stacionáře, který kromě jiného disponuje specializovaným programem pro uživatele konopných drog:
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Pevná linka: +420 220 803 130
Mobil: +420 605 212 175
E-mail: stacionar@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Provozní doba:
Pondělí:  8 - 16 16:30 -20
Úterý:      8 - 16
Středa:    8 - 16 18:30 - 20
Čtvrtek:   8 - 16 17:30 - 19
Pátek:     8 - 15
Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat.
Zároveň Vám doporučuji podívat se na web "Končím s hulením", kde najdete užitečné informace, můžete vyplnit test závislosti, a který nabízí i online léčbu závislosti na konopných drogách: https://koncimshulenim.cz/
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přejeme vše dobré, držíme palce!
Za DP Amrit Sen.