Žíly
Renne
Po aplikaci perwitunu se mi kousek od místa wpichu dělá wypada to jako když se spalite kopriwou a pak to zmizí po cca 20min a po wpusteni do žili nastane šílená chwilkowa bolest jako když tam píchnete tisice jehel naraz. A je to velký rozloze rozpětí prstu ta wyeayka bo co to je.co to je proč to je co stim m dělat dekuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Renne,
to co popisujete může znamenat, že droga, kterou užíváte obsahuje něco co vás dráždí.
Případně může vaše žíla také propouštět. Bohužel nepíšete, jestli se vám to děje v jednom místě vpichu a nebo v jakémkoliv místě vpichu. Určitě bych vám doporučila, abyste změnil místo kam si drogu pícháte, připadně abyste krátkodobě přešel na jiný způsob úžívání. Používejte vždy novou čistou stříkačku, dezimfekci a o žíly se můžete starat pomocí masti, kterou vám doporučí kontaktní pracovníci.
Níže vám posílám kontakt na Kontaktní centrum pro uživatele návykových látek v místě vašeho bydliště. Váš problém určitě není zanedbatelný, na místě jsou přítomni zdravotníci a mohou vám poradit více než já.
MOST K NADĚJI
P. Jilemnického 1929
434 01 Most 1
www.mostknadeji.eu
e-mail: reditel@mostknadeji.cz
Přeju vám aby vás vaše problémy brzy přešly.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková