Lecba
Radim
Dobrý den chci se zeptat jsem ve čtvrtém týdnů léčby hepatitidy C
A semtam si za kouřím trávu užívam léky zepatier tráva mi pomáhá usnout a hlavně nemám potom chutě na pervitin Je to velký problém kdyz se při léčbě kouří tráva? Děkuju

Odpověděl: Amrit Sen
Radime, zdravím Vás,
díky za důvěru. Obecně platí, že užívání drog zatěžuje organizmus a oslabuje imunitní systém, takže Vám užívání jakýchkoli drog v průběhu léčby HCV nedoporučuji.
Nepíšete, jestli procházíte interferonovou, nebo modernější, šetrnější a účinnější bezinterferonovou léčbou, která je v podstatě bez vedlejších účinků. Možná víte o tom, že jí úspěšně procházejí i aktivní uživatelé drog, tedy lidé, kteří neabstinují. Znamená to, že pokud "nelijete" alkoholovou ligu, nemělo by mít Vaše užívání na úspěšnost léčby zásadní vliv.
Stačí takto?
Buďte na sebe opatrný, ať se daří!
Amrit Sen