Tehotenstvi
Mimi
Dobry den.... Zoufala situlace... Beru kazdy den drogy a jsem v tom a nejsem schopna ani navstivit gynekologii... Jsem cca ve ctvrtem a nedokazu prestat....

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Mimi,
moc Vás zdravím a děkuju za zprávu. Chápu, že Vaše situace může vypadat jako úplně zoufalá, ale nemusí taková být doopravdy, nebojte.
Existují služby, které Vám mohou nabídnout pomoc. Moc bych Vám doporučovala obrátit se na nejbližší kontaktní centrum. S jeho pracovníky můžete bez obav Vaši situaci probrat, někdy bývají pracovníci káčka i navázáni na některou z gynekologických ambulancí a po dohodě Vás mohou určitě doprovodit. Káčko je také místo, kde můžete otevřeně mluvit o tom, jak se Vám nedaří abstinovat a co s tím. Nabízejí se například možnosti nástupu do léčby už v průběhu těhotenství apod. V Čechách existují 2 komunity, které těhotné ženy přijímají.
Více se o nich můžete dozvědět zde:
komunita Karlov
http://www.sananim.cz/o-nas-1/terapeuticka-komunita-karlov-tkk.html
komunita Podcestný Mlým
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticka-komunita-v-podcestnem-mlyne/#1536088998588-57ed8aee-a5e7
Proto prosím neváhejte a obraťte se na káčko v místě Vašeho pobytu. Nejbližší káčko můžete najít například s pomocí Mapy pomoci zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Moc Vám držím palce a nebojte, na změnu není nikdy pozdě!
Pokud byste potřebovala ještě další informace, neváhejte nám znovu napsat.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná