Bad trip
Tomáš
Dobrý den,
včera jsem zkoušel LSD po druhé v životě a mel jsem opravdu špatný zážitek. Chvílemi az uzkostne, paranoidní stavy s toxickou psychozou.
Skutečně mi to opravdu nesedlo, byť jsem sebou měl člověka, který se mě z toho snažil dostat. Jsem člověk s vysokou školou a chvíli jsem si myslel, že jsem se dočista zbláznil. Nejspíš píšu dotaz moc brzy, jelikož LSD jsem užil v 12:30 a dotaz píši následující den v 8:30, ale zážitek a bad trip v podstatě furt trvá. Samovolně to přejde do týdne? Mám obavy o své zdraví, I když je nejspíš ještě krátká doba po intoxikaci.
Díky.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Tomáši,
díky za Váš dotaz. To, co popisujete, je bohužel riziko, které s sebou užívání (nejen) LSD přináší.
Vás stav by se měl nejdéle do několika málo dní dostat " do normálu". Pokud by Vaše potíže přetrvávaly, doporučovala bych kontaktovat nejbližší adiktologickou ambulanci. Ty mívají v týmu psychiatra, se kterým lze o Vašich potížích otevřeně mluvit.
Adiktologické ambulance jsou k dohledání například zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Moc doporučuji dát si na dlouhou dobu od halucinogenů pauzu, hrozí, že by se Vám tento nepříjemný zážitek mohl zopakovat - už jen z toho důvodu, že z něj můžete mít silné vnitřní obavy. Dopřejte svému tělu odpočinek, dobré jídlo a prostě klid. Pevně věřím, že budete brzy ok.
Držím palce!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná