Přítel bere pervitin
Maja
Dobrý den
Přítel přišel před sedmi měsíci z výkonu trestu po skoro sedmi letech kam ho dostali drogy protože samozřejmě kradl. Ve výkonu fungoval super vše fungovalo omlouval se že se změnil že půjde do práce a budeme šťastný. Tak sem se na vše tak moc těšila ale realita je jiná začal brát a já jsem z toho nešťastná už nejsme nejmladší tak bysme si měli užívat života děti jsou dospělí a máme vnoučata. Ty se těšili na dědu a ono nic nefunguje co mám dělat. Přitom když nebere tak je hodný jak ho z toho dostat není pořád doma

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
chápu Vaše neštěstí. Víte, ve výkonu trestu máte poměrně strukturovaný čas, také tam utíká jinak a spoustu času na přemýšlení. A také na těšení, co bude venku, až přijde den propuštění.
Bohužel po propuštění si také můžete uvědomit, co vše vám uteklo a potřebujete dohnat. Plány, které se zdály pevné se mohou rozpadnout.
Doporučila bych Vám se objednat do Poradny pro rodiče a blízké SANANIM, tel. 284 824 234 nebo mobil 739 268 527, kde získáte podporu a provázení k možné změně.
Více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová