Pervitin
To
Zdravím 2 týdny užívám pervitin vkuse a už po 3 se mi stalo že chodím po baráku a mluvím sám ze sebou nebo na někoho a mluvím z cesty a vždy mám okno nevzpomínám si že bych to dělal vždy mi to někdo řekne a vždy se to stane když si lehnu a usnu tak by mě zajímalo jak to že se to stane děkuji za jakoukoliv odpověď mějte se

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
popisujete situaci, která je při dlouhodobém užívání pervitinu celkem běžná. Když nespíte několik dní, tak je váš mozek vyčerpaný a můžete zažívat halucinace atd. Můžete vidět to co není a stejně tak slyšet něco co neexistuje. To, že je to běžné ještě neznamená, že je to v pořádku. I dogy můžete užívat šetrně a z rozmyslem. Určitě vám to přinese více pohody a dlouhoobou udržitelnost. Doporučila bych vám naplánovat si například po dvou dnech malou pauzu - kdy se vyspíte, najíte a snížíte si hladinu drogy v těle. Dobré je také na pár dní vysadit úplně.
Ve všem dotazu ještě píšete, že se vám to stane vždy když si lehnete - můj odhad je ten, že droga ve vás pracuje dále a vy vlivem nějakého bludu či halucinace můžete například po ulehnutí ještě vstát a chodit.
Doporučila bych vám určitě nejdříve trochu vystřízlivět a poté si jít teprve lehnout.
Kdybyste ještě cokoliv potřebovala napiště
přeju vám hodně zdraví
za drogovou poradnu Marie Saudková