marihuana
dxx
Dobrý den, mám otázku.. včera jsem se s kámošema zhulil fakt hodně na stanovačce, nejdřív odpoledne to byl dobrej stav a když jsme vystřízlivěli, zhulili jsme se znova.. taky to byl dobrej stav a možná ještě větší než ten předtím, ale když jsem si s kámošema povídal ve stanu, tak jsem najednou začal slyšet kroky venku v lese, jakoby byli asi 10 metrů za mnou. když jsem se jich zeptal jestli to slyší, řekli že nic neslyší ani neslyšeli, a i když bylo ticho a já ty kroky slyšel tak oni furt ne, ani tam nikdo nebyl když jsme se šli podívat. Neměl jsem žádnej bad trip ale ty kroky mě trochu vyděsili kvůli tomu že jsem byl jedinej kdo je slyšel. chci se zeptat jestli je to u trávy normální protože se mi to ještě nestalo.. že jsem slyšel něco co jsem slyšet nemohl?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Situace, jak ji popisujete, vykazuje symtomy případné toxické psychózy, která se v souvislosti s užitím, nebo užíváním, může v podstatě kdykoli po užití THC projevit, zejména křehčím lidem, kteří v sobě z nejrůznějších důvodů nosí předpoklady k psychickým poruchám. Znamená to, že se Vám podobný zážitek od teď už může objevit kdykoli, ať už po užití konopných drog, ale i psychostimulantů a halucinogenů, po užití i minimální dávky "materiálu".
Doporučuji Vám tedy od užívání psychotropních látek zcela upustit, pokud to nedokážete, tak aspoň odložit další užití na co nejdelší čas. V opačném případě existuje riziko, že se u Vás nastartuje, rozvine, nebo prohloubí psychické onemocnění, které nemusí být snadné léčit ani v případě, že byste do budoucna už žádné drogy neužil, v krajním případě, že se Vám úplně uzdravit nepodaří nikdy.
Pokud by se podobné potíže měly vracet, ať už v souvislosti s užitím drog, nebo bez nich, doporučuji Vám kontaktovat odbornou pomoc. Momentálně nepanikařte, nastavte si poklidný režim bez drog a alkoholu, odpočiňte si, dodržujte spánkový, potravinový a pitný režim, doplněný o dostatek vitamínů a užitečných minerálů.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Držím palce, kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Amrit Sen