Oxykodon závislost
Togog
Dobrý den,
Jsem závislí na oxykodonu a dnes jsem byl v substitučním centru v Brně u podaných rukou a bohužel mi sdělili, že ohledně mé pojišťovny mi nemůžou předepsat Suboxone , což nechápu. Chci se ze závislosti dostat a nabídli mi každodenní dojíždění do Brna na metadon , ale to jsem musel odmítnout , jelikož bydlím 30km od Brna a chodím do práce od 6 do 15:00 a jsou tam do 16:00 a opravdu bych to nestihl vlakem. Proto potřebuji Suboxone a vysnizovat dávky.
Ale v Brně nemohu podobné zařízení najít. V pondělí se zkusím zeptat mého psychiatra, jinak nevím co mám dělat.
Kdyby jste prosím věděli o nějakém tipu co dělat apod, budu moc rád. Děkuji moc.

Odpověděl: Amrit Sen
Togogu, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Bližší substituční program, než v Brně, bohužel není. Zkuste se podívat na na web Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti, do Mapy pomoci: www.drogy-info.cz
nebo do Databáze kontaktů Drogového serveru: www.drogy.net/databaze-kontaktu
Jestli skutečně toužíte po osvobození z bludného kruhu závislosti, zkuste popřemýšlet o dlouhodobější intenzivní rezideční léčbě, například v kvalitní tereapeutické komunitě, práce, nepráce, ta Vás dlouhodobě sama o sobě nespasí.
Kdybyste měl zájem o další informace, napište, můžeme se společně podívat na to, kudy ke spokojenějšímu životu, pokud uzdravování pojmete poctivě.
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen.