pervitin
ségra
Dobrý večer pane doktore,děkuji za Vaši rychlou odpověd.Jak jsem psala že brácha se má léčit,tak tam dneska opravdu byl,velice nás to potěšilo,my víme že se nemáme radovat ale je to přece kruček dopředu.Abych se vrátila k tematu,bráška navštívil chomutovskou polikliniku oddělení psychyatrie se zaměřením AT.Mluvila jsem po telefonu s rodiči pouze stručně,pan doktor napsal určité léky a kontrola či sezení za 14dní.ALE Vaše pomoc bude vítaná,je to od vás velice milé že jste tak ochotný i takovou cestou pomoci.JInak brácha bydlí v Kadani a já v Chomutově

Odpověděl: Jakub Minařík
Zdá se, že se to rozběhlo. Tak nevím, jestli je mé pomoci dále třeba, ale asi se uvidí podle toho, jak se to bude vyvýjet. Uvidíme. :-) Jinak - já jsem vám myslím neradil, abyste se neradovala, ale spíš abyste věci vnímala takové jaké jsou teď. Pokud se bratr někam vypravil, je to krok správným směrem a radovat se klidně můžete, nebo dokonce máte - protože když se radovat z malých úspěchů nebudete, umřete po cestě na bezvýchodnost. Moje rada spíš chtěla říct, abyste první úspěch nepovažovali za definitivní. A to nejen kvůli sobě, ale i kvůli bratrovi. P.s. Kdybyste potřebovala radu, nebo si chtěla o propblému jen tak občas povídat - stačí napsat. :-)