cirhoza
petr
Dobrý den je mi 33
měl bych dotaz 5 let piju alkohol každy den 6, 7 piv denně po praci, krevní testy vždy absolutně v pořádku ALT AST taky v pořádku naposled 7 mesícu zpetne , podlední 4 dny mě bolí prava strana pod žebry hodně a mám cervenou kuži a svědí , na testy jsem objednán až za 10dní , a myslím nato nejhorší vžy cirhoza je to možné když mi pred pul rokem vyšly testy OK ,děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Petře, dobrý den,
neumíme, bohužel, zdravotní potíže objektivně vyhodnotit na dálku přes internet. To může pouze specializovaný lékař na základě vyšetření.
Pokud jste měl zhruba před půlrokem jaterní testy v pořádku, předpokládám, že by se mohlo jednat o zvýšení jaterních testů, ale nejsem lékař.
Zachovejte klid, za pár dní půjdete na kontrolní testy a uvidíte. Rozhodně nic nezkazíte tím, když si dáte od piva pauzu. Také si můžete koupit volně prodejný ostropestřec mariánský, ten regeneraci jater a vůbec celkově organismu, prospívá.
Držím palce, ať to není nic vážného a dejte vědět, jak to dopadlo.
MK