Uz to chceme změnit
Sssa
Krasny den vsem, mam na vas otazku ohledne uzivani (snupani) pervitinu. S manzelem jsme uz 15 let svoji, mame 2 deti - 13 let a 3 roky. Celou dobu naseho manzelstvi uzivame pervitin. (vyjma mych tehotenstvi, a nekolika svetlejsich obdobi).Nikdy ne nitrozilne, pouze snupeme. Oba mame celkem dobre placenou praci, vlastni byt, auto. Deti jsou vychovavany slusne a s laskou. Nikdy jim nic nechybi. Kazdy druhy rok se snazime letet na dovolenou do Egypta. Zijeme si dobre, teda az na tu drogu. S manzelem kazdy druhy/treti den kupujeme 1g. Z rodiny to o nas nikdo ani netusi. 15 let zijeme ve lzi. Pres pernik jsme se s muzem seznamili, to nam bylo 22 let. Radi bychom se zavislosti zbavili, ale bojime se, ze nam nezbyde nic jineho, nez jit od sebe. Kdyz jsme totiz par dnu cisti, a jeden z nas dostane chut, tak staci jenom pohled na druheho a jsme v tom zase. Je nam to lito kvuli detem, ikdyz jak jsem psala, nic jim nechybi, ale ten pocit, ze mama s tatou jsou fetaci... Jak z toho ven svépomocí? Dekuju, ze jste docetli. Hezke dny a pevne zdravi

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
zřejmě nedopatřením jste zadala totožný dotaz opakovaně. Před momentem jsem reagovala na Váš první dotaz, pro jistotu kopii odpovědi přikládám i sem.
Kopie:
Je fajn, že jste o tom začala uvažovat takto a přemýšlíte o změnách. Asi jak sama dobře tušíte, závislý partneři to mají těžší v tom, že se navzájem stahují a jeto pak opravdu začarovaný kruh, je pak těžké se z toho vymotat. Je to těžké pro jednoho, natož pro dva společně. Sama uvádíte, že když pár dní abstinujete, jeden dostane chuť, stačí pohled a je to zpečetěno. Obávám se, že se tyto momenty mohou opakovat.
Svépomocně se z toho dostat také jde, nebudu zastírat, že se to nikdy nikomu nepovedlo, ale spíš s tím nemáme dobré zkušenosti. Většinou je to jen otázka času, kdy se to zvrtne zpět. S odbornou pomocí a terapií byste měla rozhodně větší šance, byť alespoň v ambulantním kontaktu, pokud by pro Vás pobytová léčba nebyla možná (děti, práce atd). Zkuste to zvážit.
Ráda Vám poskytnu vhodné kontakty, postačí, když uvedete, jaká města (větší) máte v dobrém dosahu.
Určitě se ozvěte, něco vymyslíme!
Jde využít i skrytá poznámka, ta není vidět na veřejné části webu.
Markéta