Agrese po užití perníku
Lxxxxxxx
Dobry den,je možné ,aby pritel po pouziti perniku By byl jen na mě nesmírně agresivni až psychopaticky? Vubec tomu nerozumim na kamarady je jako slunicko a pak se chová jako egoistycky blazen.
Upozurnuji ze si perník dá obcas 2krat měsíčně Ale je schopny do sebe nasypat to co muže...driv ale bral casteji je možné aby se jeho psychika projevila ikdyz není častým uživatelem?
Velice dekuji za odpoved

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den L,
děkujeme vám za dotaz. Píšete o svých potížích s přítelem. Ano, pervitin může způsobit stavy agresivity, ta může přicházet také po vysazení. Stavy podozíravosti také nejsou po užití pervitinu vyjímkou, naopak - jsou velmi časté. Zde bohužel nehraje roli ani to, že váš přítel bral v minulosti častěji a nyní bere méně často. Roli zde hraje také doba, kterou užívá, každý rok je důležitý a bohužel zanechává následky.
Pokud se na tom s přítelem shodnete doporučila bych vám navštívit společně nějakou poradnu, která působí při zařízení pro léčbu závislostí. V Praze to může být například
Poradna pro rodiče
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Na podobném pracovišti vám mohou poradit jak můžete společně problém řešit. Pokud se s přítelem neshodnete, můžete do poradny zajít pro odbornou radu i sama. Život s někým kdo užívá (i když jen občas) drogy, může být pro vás zátěží které si zaslouží zájem z vaší strany.
Je dobře, že chcete věci řešit, přeju vám v tom hodně úspěchů!
Za drogovou poradnu
Marie Saudková