Pomoc od perníku
Insomnia-k
Dobrý den v poslední době jsem si po čase ulít...(měsíc v kuse,jinak cca 4 roky až na pár excesů čistej)
a po několika dnech bez spánku mě bolí u srdce a píchá na hrudi, mám brnění a horkost od prstů ruky po zápěstí.. mám obavy o své zdraví a život vůbec.
potřebuji se toho co nejrychleji zbavit..
Od Února opět nastupuju do práce a vím že pak už nebudu mít "důvod zahnat nudu"
Díky za odpověď,..

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Stavy, které popisujete mohou být zaviněny několikadenním užitím drogy a nedostatkem spánku. Mohou ale také ukazovat na ještě jiné onemocnění. Bohužel vás nemůžeme takto diagnostikovat na dálku, pro správné posouzení vašeho zdravotního stavu vám doporučuji navštívit praktického lékaře, případně se dojděte poradit do kontaktního centra pro uživatele návykových látek, které máte v místě vašeho bydliště.
Pokud žádné neznáte, napište nám, kde přibližně žijete a my vám pošleme seznam možných kontaktů.
Je skvělé, že nastupujete do práce a máte tedy motivaci lépe fungovat a starat se o sebe.
Do února vám zbývají ještě dva týdny v kterých se můžete regenerovat a připravovat na novou pracovní zátěž.
Přeji vám hodně štěstí v novém zaměstnání a hodně úspěchů v abstinenci!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková