Lecba
TA
Ahoj, už pár let beru pervitin a chtěla bych přestat, dřív jsem jezdila hodně na koni, ale bohužel co beru už nejezdím a o koně jsem přišla.. Ale hodně by mi koně pomohli při léčbě, tak se chci zeptat, zda je nějaká léčebná, kde bych se mohla chodit starat o koně a jezdit (myslím opravdu jezdit, ne si vozit zadek na koni, kterého někdo vede)? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Marie Saudková
Dobý den,
děkujeme vám za dotaz. Návrat k zájmům, které byly pro vás dříve důležité vám může ve spojení s léčbou hodně pomoci. Ve více léčebnách jsou zvířata protředkem léčebného procesu. Speciálně v léčebně Kosmonosy se používá při léčbě závisloti také hiporehabilitace a hipoterapie. Možná je tam možnost dostat se i dále. Určitě mějte na paměti, že léčba je pravděpodobně to důležité co ted potřebujete. Když se dáte do pořádku může vás váš oblíbený koníček doprovázet v životě dál, tak jako předtím.
Léčebna Kosmonosy
Název organizace:
Psychiatrická nemocnice Kosmonosy
Kontaktní adresa:
Lípy 15
293 06 Kosmonosy
sekretariat pnkosmonosy.cz
Spojovatel
326 715 711, fax: 326 724 119
Koně mají také na statku v PL Bohnice
Psychiatrická nemocnice Bohnice
Adresa: Ústavní 91, 181 02 Praha 8, Česká republika
Tel.: +420 284 016 111
Fax: +420 284 016 595
Web: www.bohnice.cz
E-mail: podatelna(zavináč)bohnice.cz
Gratuluju vám k rozhodnutí a přeju hodně štěstí v léčbě
za Drogovou poradnu
Marie Saudková