neberu uz 14 dni a už ani nechci prosím poradtemy
janek
neberu už asi 14 dni a je my pěkně na nic mám zimnici průjem a zdají se my sny o tom jak se na paluji pervitin jsem začal brát už v sedmnácti a je my 30 let do kázal jsem už vy sladit na šest let pak přišly životníproblémy ja ja jsem zase sáhl po bouchne a lítám vtom už asi dva a půl roku a už toho mám dost chci vážně přestat ale tet jsem vážně na tom psychicky hůř než před ťemi pleti lety prosím o radu jehly brát ňake léky na sklydňeni

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Janku,
děkujeme vám za váš dotaz. Je dobře, že se obracíte na odbornou pomoc. To co pravděpodobně hledáte je bud léčba, nebo alespoň zařízení, kde vám pomohou dostat věci opět pod kontrolu. Píšete, že jste už v minulosti několik let abstinoval, to je dobře. Ukazuje to na skutečnost, že můžete situaci zvládnout. Bohužel pády zpět mohou být opět na bod nula, tedy tam kde jste byl před tím. Pokud už neberete dva týdny je to dobře a je to ideální čas na to, začít svou situaci řešit. V tomto období je také normální, že máte sny o droze a že na ní máte silné chutě.
Doporučila  bych vám navštívit  Kontaktní centrum Sananim - tam vám poradí s vaší situací - at už budete potřebovat poradit s léčbou, nebo jen s kontrolovaným užíváním či s jinou životní situací. Pokud nejste z Prahy navštivte kontaktní centrum poblíž vašeho bydliště.
Káčko má otevřeno 365 dní v roce - nemoc závislost nemá víkendy ani dovolenou.
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
Adresa:
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebookwww.facebook.com/kacko/
přeju vám hodně štěstí v řešení vaší situace
za Drogovou poradnu
Marie Saudková